polstarek-k-narozeninam.jpg

Už jste někdy nakupovali? No, asi ano. Ale už jste někdy nakupovali chytře? Možná opět přisvědčíte. Možná se budete dušovat, že vy nakupujete chytře vždycky, že vás nějaký obchodník neoblafne. Vy že se nedáte zblbnout nějakou reklamou, nebo slevovými slogany. Vy nejste žádný pitomec (blbka, husa, slepice, pako, vůl – doplňte podle vlastního výběru). No, my vám docela  věříme. Koneckonců člověk odjakživa musel zapojovat inteligenci, když chtěl přelstít mamuta, nebo jelena, když sel první pšenici jednozrnku a zavlažoval  první úrodu melounů. Celý lidský život je boj s nástrahami. Stejně je to i s nakupováním.

Antagonistické vztahy

Prodávající a kupující mají v zásadě antagonistické zájmy. Obchodník chce prodat co nejdráž, kupující chce nakoupit co nejlevněji. Jenže se občas nesejdou. Kupující nechce koupit za cenu, za kterou chce obchodník prodat. Jaké je řešení? To vám poradí letáky hypermarketů , informující o slevových akcích.

300x300-violet.png
Neváhejte!
Ohodnoťte příspěvek
veganza-store-doplnky-728x90-1494258574.jpg